Azura
kirkuvan räiskyvän pinkki
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
save me
|
 |
« Vastaus #520 : Lokakuu 15, 2009, 14:16:54 » |
|
Voutsi, loistopäivä. Täytän 15 juuri sopivasti tuossa 30.11, joten syntymäpäivälahjaksihan tuon voi hankkia. Jeah!
Onko kellään tietoa siitä, millaista lisämateriaalia kyseinen DVD sisältää? Kenties jotain sneakpeakia DH-leffoista? :) Poistettuja kohtauksia olisi myös jälleen aivan ihanaa nähdä. LP:n poistetut olivat kyllä sitä ihan loistoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shieldmaiden
I solemnly swear that I am up to no good.
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Mischief Managed. Nox.
|
 |
« Vastaus #521 : Lokakuu 15, 2009, 15:04:39 » |
|
Onko kellään tietoa siitä, millaista lisämateriaalia kyseinen DVD sisältää? Kenties jotain sneakpeakia DH-leffoista? :) Poistettuja kohtauksia olisi myös jälleen aivan ihanaa nähdä. LP:n poistetut olivat kyllä sitä ihan loistoa. Leakyn mukaan HPB:n kahden levyn Special Edition -versiossa on mukana "first footage of Deathly Hallows", mutta vielä ei tiedetä, onko kyseessä traileri vai jonkinlainen sneak peek -teaseri. Englanninkielisen DVD:n takakansi näyttää tältä (klikkaa kuva suuremmaksi) ja mainos HBP DVD:stä/Bluraysta sekä tulevista ekojen leffojen Ultimate Editioneista näyttää tältä (klikkaa kuva suuremmaksi). Ilmeisesti niin HBP:ssa kuin noissa Ultimate Editioneissakin elokuvan kommenttiraita eli ns. Warner Bros Maximum Movie Mode on mukana vain Bluray-versiossa, ei DVD-versiossa. Henk.koht. en toistaiseksi omista Bluray-soitinta, mutta Ultimate Editionit aion silti ostaa Blurayna. HBP:n kommenttiraita saa siis odottaa siihen saakka, kunnes leffasta julkaistaan Ultimate Edition.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"I am not afraid, Harry. I am with you." - Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
~ All you have to decide is what to do with the time that is given to you ~
|
|
|
Töme
aurinko
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Ava by: Ria, Suuret kiitokset!
|
 |
« Vastaus #522 : Lokakuu 16, 2009, 11:51:42 » |
|
*Odottaa innolla* Minunkin pitää ostaa tuo elokuva
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Nostaisiko setä takapuoltaan? -Sinä häiritset minun tärkeitä ajatuksiani! -Ja sinä meidän kakkua! SINÄ ISTUT SEN PÄÄLLÄ!
|
|
|
Hawkolf
Minstrel of Madness
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
2 + 2 = 5
|
 |
« Vastaus #523 : Lokakuu 17, 2009, 16:41:28 » |
|
Toivottavasti tulee paremmat extrat kuin Feeniksin Killassa... Liekehtivässä Pikarissa oli mahtavat extrat. Olen katsonut ne läpi varmaan elokuvaa useammin. FK:ssa sitten... Tonks vetää erittäin lyhyen ja oikeasti mitäänesittelevän tourin "elokuvanteosta". Ei oikein innostanut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
|
|
|
Haisku
vihreä banaani
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #524 : Lokakuu 26, 2009, 18:17:56 » |
|
Elokuva oli hyvä ja pysyi hyvin kirjan juonessa(ainakin yleensä) :) Tunnelma oli oikeanlainen, tarpeeksi synkkä, mutta piristyksiäkin löytyi. Joulu kohtaus Koti-Kolossa oli aika tyhmä, että kuolonsyöjät tuli sinne riehumaan, ei niin kirjassa käyny, se minsteri vaan tuli sinne jotain sänkätää :P Ja tappelu siinä lopssa oli aika vaisu, melkein olematon. Kaikkiaan leffa oli kuitenkin tosi hyvä ja ootan dvd:n saamista!(saan sen vasta jouluna, argh!)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"No niin, savipoika. Leikit on leikitty. Amattilaiset jatkavat nyt tästä. Jos olet kiltisti, saat tikkarin sitten kun tulen takaisin." -Holly Short - Artemis Fowl
|
|
|
Tanzu
Feeniksin killan jäsen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Tulejo KV-elokuvat!
|
 |
« Vastaus #525 : Marraskuu 11, 2009, 01:14:05 » |
|
TLC:n sivuilta löytyy elokuvasta poistettu kohtaus, joka tulee siis löytymään myös dvd:tä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
colina
Noita
Poissa
|
 |
« Vastaus #526 : Marraskuu 11, 2009, 18:05:42 » |
|
Huh! Tuossa poistetussa kohtauksessa on upea tunnelma, vaikkei siinä oikein edes tapahdu mitään. Ja ihana Severus! Toivottavasti sitten DVD:llä tulisi olemaan runsain mitoin poistettuja kohtauksia
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narnia
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #527 : Marraskuu 11, 2009, 18:16:56 » |
|
Niin,hieno poistettu kohtaus,vaikkei siinä mitään oikein tapahdu, mutta juuri siksihän se on poistettu kohtaus.Täysin turha.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Presto
Ei-niin-virallinen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Puzzl... EYES may cause addiction.
|
 |
« Vastaus #528 : Marraskuu 11, 2009, 21:46:28 » |
|
mutta juuri siksihän se on poistettu kohtaus.Täysin turha.
Uskonpa, että tässä tapauksessa kohtaus on poistettu vain elokuvan pituuden lyhetämistä varten. Harry Potter -elokuvissa on aina yleensä (FK :() niin paljon kestoa ja tavaraa, että jotain pitää yksinkertaisesti jättää pois. Itse olisin tuon kohtauksen kyllä mieluusti nähnyt elokuvassa. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tulppaanipenkki
alruuna
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Hermiina>tulppanipenkki
|
 |
« Vastaus #529 : Marraskuu 17, 2009, 16:39:06 » |
|
TLC:n sivuilta löytyy elokuvasta poistettu kohtaus, joka tulee siis löytymään myös dvd:tä Eijjjjh, ihana kohtaus! Miksi tuota ei voinut olla leffassa :( Pitää ostaa DVD vaan nähdäkseen tuon! Mahtava oikeesti. Ei minusta turha, koska olisi tuonut just oikeaa tunnelmaa. Ja pari minuuttia olisi mun mielestä voinut uhrata tuolle. Tulejo DVD !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
We're not gonna live in silence, We're not gonna live in fear
|
|
|
Adasme
Luihuinen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #530 : Marraskuu 17, 2009, 16:59:40 » |
|
komppaan tulppaanipenkkiä täysin!
tuolle 1.28 min pätkälle olisi voinut uhrata tilaa itse DVDllä, oikea tunnelmahan tuosta tuli ja kertoi tulevasta synkkyydestä. jättäsivät sitte vaikka jotakin turhia extroja veke itse lisädvdltä! tulevat HP-peli mainokset esim hyvin joutaa poijes dvdltä, niitä en jäisi ite ainakaan suremaan vaikka poistuisivat.
edit/ ohops väärä minuutti aika tullut.. 1.28min siis oikea. (tän siitä saa kun noppeesti kirjottaa) :D
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2009, 18:20:45 kirjoittanut Adasme »
|
tallennettu
|
|
|
|
Raimei
Ms. Stalker
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #531 : Marraskuu 17, 2009, 18:18:06 » |
|
Aivan ihana kohtaus! Todella tympivää minunkin mielestä poistaa tuo kohtaus. Laulu oli todella kaunis ja tunnelma sopivan synkkä. Äh, miksi yleensä kaikki kauniit kohdat poistetaan? Se ei ole reilua. Itse muistan muutaman kohdan itse elokuvasta, joiden tilalle tuon olisi voinut hyvinkin laittaa! Niin, turha tuo ei ole minunkaan mielestä, ei todellakaan. Alku oli vähän samanlainen, kuin jossain toisessakin leffassa. (Azkabanin vanki, ellen ihan väärin muista) tuolle 2.5min pätkälle olisi voinut uhrata tilaa itse DVDllä, oikea tunnelmahan tuosta tuli ja kertoi tulevasta synkkyydestä.
Olenkohan nyt muuten nähnyt jonkun toisen poistetun kohtauksen? Minulla nimittäin tuo pätkä kestää vain 1.28 min...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!
|
|
|
Narnia
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #532 : Marraskuu 17, 2009, 20:20:25 » |
|
Enää yksi viikko!Siis oikeesti,kohta se on täällä.Tosin katoin juuri puoli elokuvaa ilmaseks netistä(1h 15min.).Oli ihan mahtavaa nähä se(tai sitä jos ollaan tarkkoja) jo nyt ja ihan kotoa käsin.=)Mutta mitä se "Harry Potter ja PP julkaistaan 7 päivän päästä ainakin alustavasti" tarkoittaa?Valaiskaa mua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
last hero
Naaperkuutiainen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Halipula 24/7
|
 |
« Vastaus #533 : Marraskuu 17, 2009, 22:56:50 » |
|
Tuli tuossa juuri mieleen, että montakohan versiota tästä DVD:stä aiotaan julkaista?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narnia
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #534 : Marraskuu 19, 2009, 19:58:31 » |
|
Varmaan vaan ihan yksi.Sitten on vielä BlueRay julkaisu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Carlos
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #535 : Marraskuu 19, 2009, 20:12:33 » |
|
Varmaan vaan ihan yksi.Sitten on vielä BlueRay julkaisu.
Mikäs leffa se sellainen on, josta ei special editionia ole?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
last hero
Naaperkuutiainen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Halipula 24/7
|
 |
« Vastaus #536 : Marraskuu 19, 2009, 20:27:35 » |
|
Ah, nyt onkin ilmestynyt tilattavaksi ainakin Levykauppa Äxän sivuille kolme eri versiota; DVD (19,90 €), 2DVD (23,90 €) sekä bluray (27,90 €).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narnia
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #537 : Marraskuu 21, 2009, 12:12:06 » |
|
Toi BlueRay versio olisi kiva saada,mutta kun en omista BlueRay -laitetta.Siinä on eniten materiaalia noista kolmesta.Hyvänä esimerkkinä FK.Siinä oli esim. miten se Nevillen Mimbulus mimbledonia oli tehty kuin myös Sian pään sika,Tarvehuoneen seinän särkyminen jne. jne.Niistä mitään (näin tehtiin -jutuista) ei ole tupla DVD:llä.=(Etenkin nyt se harmittaa,kun ei ole BlueRay -laitetta,kun siinä on kommenttiraita,mikä olisi aivan mahtava kuulla.Tosi harmi.Enää neljä päivää!(aina pitää hehkuttaa,tiedän).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanzu
Feeniksin killan jäsen
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
Tulejo KV-elokuvat!
|
 |
« Vastaus #538 : Marraskuu 24, 2009, 15:37:59 » |
|
sain jo tänään discshopista tilaamani PP dvd:n, vaikka virallinen julkaisupäivä onkin vasta huomenna. En ole vielä kerennyt katsoa, mutta aion katsoa leffan vielä tänään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narnia
Noita
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #539 : Marraskuu 24, 2009, 16:04:12 » |
|
Aion mennä heti huomenna koulun jälkeen ostamaan sen. Kauan odotettu hetki koittaa! =) Ostan siis sen tupla-dvd version,koska blueray -soitinta en omista. =(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|