Vuotava noidankattila
Syyskuu 07, 2010, 05:58:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Vuotis
Uutiset:
Fanimatka Orlandon Harry Potter -teemapuistoon helmikuussa 2011! - Viimeinen ilmoittautumispäivä 28.9.2010
Enää kolme kuukautta Vuotisnäytökseen (17.11.2010)!
Harry Potter ja kuoleman varjelukset, osa 1 teattereissa 19.11.2010 ja osa 2 teattereissa 15.7.2011!

Etusivu   Ohjeet Haku Jäsenet Kirjaudu Rekisteröidy Harry Potter -fanit  
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]  Kaikki   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?  (Luettu 15826 kertaa)
0 jäsentä ja 1 jästi katselee tätä aihetta.
Absurd
Noita

Poissa Poissa

« Vastaus #100 : Heinäkuu 24, 2010, 17:10:37 »

No tietenkin Sirius/Remus! Ihan täydellinen pari! Kiitän suuuuresti snowychannia (tossa pari viestiä aiemmin), joka suositteli Casting Moonshadows ficciä. Oon nyt ihan tämän parituksen lumoissa :)
tallennettu
snowychann
mushroom
Noita

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥

« Vastaus #101 : Heinäkuu 25, 2010, 15:39:21 »

No tietenkin Sirius/Remus! Ihan täydellinen pari! Kiitän suuuuresti snowychannia (tossa pari viestiä aiemmin), joka suositteli Casting Moonshadows ficciä. Oon nyt ihan tämän parituksen lumoissa :)

Eipäs kestä.:D Tuntui vaan siltä että pitää suositella, koska se on ihan uskomaton ficci.
tallennettu
Yumisa
Noita

Poissa Poissa

Tupa: Luihuinen

You can not run away. It sees you ...

« Vastaus #102 : Heinäkuu 28, 2010, 11:56:42 »

Kyllä se Ron/Hermione on niin suloinen. Olen aina pitänyt tästä parituksesta, sillä näiden kahden ihmisen välillä on aitoa rakkautta.

No sitten olisi Harry/Draco. Vaikka tämä ei olekaan mikään oikea pari kirjassa, mutta saa sitä unelmoida <3.

Ja tykkään myös Severus/Lily-parituksesta. Se tuli minulle suurena yllätyksenä kirjassa, että
Spoiler (click to show/hide)
Olen siitä lähtien tykännyt tästä parista.
tallennettu
Haltiamieli
Puoliksi unessa
Noita

Poissa Poissa

Tupa: Puuskupuh

Se on aina osa minua, huutaa korvaan, kerää voimaa

« Vastaus #103 : Heinäkuu 29, 2010, 21:02:03 »

Ääh, pitäisi siis osata kertoa mikä on ihanin paritus? En nyt tiedä, omalta osaltaan kaikki kirjoissa olevat paritukset ovat kaikkein parhaimpia, mutta toisaalta en pidä Harry/Ginny-parituksesta. Toisaalta he sopivat toisilleen niin täydellisesti, mutta toisaalta taas eivät. Tiedä sitten mitä mieltä olen.

Yleisesti ottaen en pidä slash-parituksista. Ne menevät ficeissä vain jos ficci on hyvin kirjoitettu. Harry/Draco-paritusta taidan sietää vain parissa ficissä, ja ne löytyvät kumpikin Finistä. Remus/Sirius on yksi, jota en voi käsittää... Enkä myöskään Harry/Voldemort-paritusta. Enkä yhtään tiedä, miksen slashista niinkään pidä, ehkä se on vain jotenkin niin outoa kun vertaa sitä kirjoihin.

Mutta jos kirjojen paras paritus pitäisi sanoa, niin se on varmaan kuitenkin Severus/Lily, vaikka se onkin vain yksipuolinen (vai onko sittenkään). Severuksen tarina muutenkin on koskettava ja vaikuttava, etten voi muuta kuin nostaa hattua sille. Tuo paritus on olennainen osa tarinaa, ja siksi pidänkin siitä. Severuksen tie kulki niin vahvasti hänen Lilyä kohtaan tuntemansa rakkautensa mukana, että pakko siitä parituksesta on pitää.
Toinen kirjojen paritus, josta pidän, on Tonks/Remus. Vaikka heillä onkin "hieman" ikäeroa, on paritus silti oivallinen. He molemmat ovat lempihahmojani, joten heidän saattamisensa yhteen oli mukava yllätys. Remuksen rauhallisuuden luulisi rauhoittavan Tonksiakin hieman, ja eikö Tonks muuttunutkin kirjoissa kun heidän suhteensa oli saatu kuntoon. Ja vaikka Remus yrittikin paeta sitä hieman, niin silti hän palasi Tonksin luokse ja he kuitenkin kuolivat molemmat rakastaen toisiaan ja poikaansa, Ted-raukkaa. Toivon mukaan joku löytää näistä perusteluistani jotain pointtia.

Niin, ja Bloodien mainitsema Bloodie/Severus-paritus menettelee Jatkiksessa, mutta muuten en voi käsittää itsensä parittamista kirjan hahmoille. *köhhaltisjavolduiltasaduissaköh* Se on jotenkin niin...outoa minun ajatusmaailmaani nähden. *osaan taas selittää*
tallennettu

"And your voice was all I heard, that I get what I deserve."

# Vuoden 2010 Miittailija
Helsinki-miitti
lankarulla
Noita

Poissa Poissa

« Vastaus #104 : Elokuu 05, 2010, 16:28:07 »

Olen nyt, aina ja ikuisesti Lily/Kalkaros-parin kannattaja. Se on juuri sellainen traaginen rakkaustarina.
Pidän myös Harry/Luna:sta. Mielestäni he olisivat olleet parempi pari kuin Harry/Ginny.
Tykkään myös paljon Draco/Luna:sta, joka tosin voisi oikeasti olla aika mahdoton. Ficcien kautta tutustuin.
Ja koska Draco sopii yksinkertaisesti kaikille, ihania pareja olisivat myös Draco/Ginny ja Draco/Hermione.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]  Kaikki   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!