Uusimmat uutiset

28.3.07

Deathly Hallowsin kansikuvat julkistettu

Viimeisen Harry Potter -kirjan, Deathly Hallowsin, kansikuvat on julkistettu tänään. HUOM! Seuraavat kuvat sisältävät myös seitsemännen kirjan takakansitekstin. Brittiläiset lasten- ja aikuisten kansiversiot voi katsoa täältä ja amerikkalaisen painoksen kannen täältä. Amerikkalaisen kannen on kuvittanut Mary GrandPré. Brittiläinen lastenkansi suurempana katsottavissa tässä. Kuvittajana on toiminut Jason Cockcroft. Aikuistenkansi suurempana tässä. Kansi on Michael Wildsmithin käsialaa. Kaikki kannet voi katsoa myös TLC:n uutisen kautta.
Huom!! Kansikuvat spoilaavat seitsemättä kirjaa!
Lisäys: Harry Potter -kirjojen amerikkalainen editoija Arthur Levine osallistui tänään The Today Shown kannenjulkistamislähetykseen. Hän kertoo haastattelussa tunnelmiaan viimeisestä kirjasta paljastamatta kuitenkaan tapahtumia. Haastattelun voit katsoa täältä.
...kirjoitti MariaPaige kello 14:47

77 Kommentteja:

Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

wow! Minkälainenhan tulee suomennokseen :))

28 maaliskuu, 2007 15:05  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Hienot kannet. Varsinkin tuo jenkkiversion kansi. Ja tuossa brittiversion aikuistenkannessa näyttäisi olevan eräs tietty medaljonki.

28 maaliskuu, 2007 15:11  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Suomalaisesta kirjakaupasta voi varata tuon seiskakirjan joko lasten- tai aikuistenkansilla, niin onko ne kannet brittiläisiä vai amerikkalaisia?

28 maaliskuu, 2007 15:49  
Anonymous Gotitonttu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Säikähdin kun katsoin tuota yhtä kuvaa tarkemmin, oljoko se siellä takana heiluu sen tikarin kanssa? O_O

28 maaliskuu, 2007 15:55  
Blogger Linnea heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Suomeen tulee ensin aina myyntiin brittikannet. Amerikkalaisia versioita tulee yleensä jonnekin isompiin kirjakauppoihin, mutta vähän myöhemmin. Vain brittiversioissa on lasten ja aikuisten kannet erikseen :)

28 maaliskuu, 2007 16:31  
Anonymous ilona heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Aivan mahtavan näköisiä kansikuvia! Kunpa suomalaiseenkin kanteen tulisi jotain yhtä hienoa.

28 maaliskuu, 2007 16:48  
Anonymous Samippa heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Joo, kannattaa varmaan palata myöhemmin katselemaan noita kuvia. Nyt sen verran ruuhkaa että kestää aika kauan

28 maaliskuu, 2007 16:51  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mitä ihmettä tuo iso kuva lataa minulla niin kauan? En pääse lukemaan takakantta! Missä sen voisi lukea?

28 maaliskuu, 2007 16:54  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kannattaa odottaa jonkin aikaa sivut on aika ruuhkautuneet. Itse tein niin, että kun olin saanut kannet ladattua, tallensin ne koneelle, voidakseni tutkia niitä tarkemmin.

28 maaliskuu, 2007 16:57  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Voisko joku suomentaa tuon takakannen tekstin, ku olen vähän huono enkussa?

28 maaliskuu, 2007 17:11  
Anonymous lohikäärme heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Äskeinen anonymous, olin juuri kysymässä samaa. ;)

28 maaliskuu, 2007 17:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Epäreiluu tulispa joskus yhtä hienot kannet kuin tuolla! Suomalaiset kannet on surkeita pilakuvia!!!!!!!

28 maaliskuu, 2007 17:23  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tykkään tosi paljon noista brittikansista! Tooosi hienot. Ja aina olen noista aikuisten kansista tykännyt, mutta kun edellisetkin minulla on nuo lastenversiot niin ei viitsi sitä ostaa..

Jenkkikansi aika pliisu. Ei oikein kerro meille mitään ja muutenkin vähän tylsä.

28 maaliskuu, 2007 17:24  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

"Anonymous said...
Epäreiluu tulispa joskus yhtä hienot kannet kuin tuolla! Suomalaiset kannet on surkeita pilakuvia!!!!!!! "

No jokaisella on oma mielipiteensä, mutta minä pidän suomalaisista kansista.

28 maaliskuu, 2007 17:27  
Anonymous Emilia heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Ääh hitto kun kestää miljoona tuntia et pääsee kattomaan noita kuvia kun taitaapi olla sen verran ruuhkaa mutten millään malttas odottaa...

28 maaliskuu, 2007 17:28  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kannattaa kokeilla TLC:n kautta. Sieltä mä ainakin sain nopeammin.

28 maaliskuu, 2007 17:33  
Anonymous Emilia heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Jeps, suuntasin heti sinne ja nyt onnistu :)

28 maaliskuu, 2007 17:36  
Blogger Jii heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Rasittavan hitaasti aukea kuva... Ainakin pikkukuvien perusteella itse pidän enemmän Amerikan versiosta... Siinä on sellaista tyylikkyyttä.... No toisaalta kaikki omistamani englanninkieliset Potterit ovat brittiversioita, joten kyllä tämäkin brittinä tulee hyllyyni.

28 maaliskuu, 2007 17:47  
Anonymous Tonza heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Onko toi "lumilinna" Tylypahka, vai joku muu linna? Hermione näyttää aika kummalliselta, ja mistä syystä Ronilla on miekka kädessä? Taitaa olla mielenkiintoinen päätös tulossa, jos kirja sisältää noin paljon arvokkaita esineitä...

Onnekkain ihminen on ehdottomasti tuon kuvan piirtäjä, joka on jo lukenut Hallowsin...

28 maaliskuu, 2007 17:51  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Se miekka on kylläkin käsittääkseni Harryn selässä olevan kotitontun kädessä.

28 maaliskuu, 2007 17:53  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Olisikohan mahdollista, että tuo kansikuva on kirjan lopusta. Harry on kukistanut Voldun, ja kaikki ihmiset antaa hänelle palkkioksi taivaan täydeltä arvokkaita esineitä.

28 maaliskuu, 2007 17:55  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Hankala uskoa noilla ilmeillä ^^ Hienot kannet on kyllä, aivan upeat.

28 maaliskuu, 2007 18:00  
Anonymous lohikäärme heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Anonymous, joka oli kirjoittanut klo. 17:55 : Toivottavasti noin ei ole, nimittäin minun mielestäni ehkä kaikkein paras loppu olisi niin, että sekä Voldu että Harry kuolee. Jos Harry nimittäin ei kuole, ihmiset kuitenkin vaativat vielä yhtä kirjaa, ja niin edespäin...
Vaikka onhan se harmi etttä hyvä sarja loppuu.

Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni, muut saavat ihan rauhassa olla eri mieltä. Joten se siitä.

28 maaliskuu, 2007 18:06  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tahtoo suomennoksen tuosta takakannen tekstistä.

28 maaliskuu, 2007 18:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Voisko joku suomentaa tuon kannen... please! Entä onko se jo suomennettu Vuotiksessa? Missä?

28 maaliskuu, 2007 18:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tässä on mun vapaa muotoinen Suomennus:

Harry on saanut harteilleen synkän, vaarallisen ja uskomattoman vaikean tehtävän: Hänen täytyy etsiä ja tuhota jäljellä olevat Voldemortin hirnyrkit. Koskaan ei Harry ole tuntenut itseään yhtä yksinäiseksi tai joutunut kohtaamaan sellaista tulevaisuutta, joka on varjoja täynnä. Mutta Harryn pitää jollain keinolla löytää itsestään voima jolla saattaa tehtävä loppuun, jonka hän on saanut. Hänen täytyy jättää Kotikolon lämpö, turva ja ystävyys ja jatkaa matkaa tielle joka hänellä on edessään, ilman pelkoa tai epäröintiä.

Älkää ottako nokkiinne, jos teillä on, jotain muita suomennoksia.

28 maaliskuu, 2007 18:22  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mun mielestä se miekkatyyppi vois olla dobby, joka auttaa Harrya. Jos se olisi kostonhimoinen Oljo, niin mun mielesä se tuntuis liikaa taru sormusten herrasta kopioidulta. Sehän ois sitte melkein samanlainen kuin klonkku... vai?

28 maaliskuu, 2007 18:53  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tässä meikäläisen suomennos siitä takakannen pikkupätkästä:

Harry odottaa Likusteritiellä. Feeniksin kilta on tulossa saattamaan(?) hänet pois Voldemortin ja hänen tukijoidensa tietämättä - jos vain voivat. Mutta mitä Harry sen jälkeen tekee? Miten hän voi täyttää merkityksellisen ja mahdottomalta vaikuttavan tehtävän, jonka kanssa professori Dumbledore on hänet jättänyt?

Juu aika kauheaa tekstiä, mutta kai siitä jonkin kuvan saa, jos ei tuosta englanninkielisestä oikein mitään irti saanut.

28 maaliskuu, 2007 18:55  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

kiitos teille ihanille suomennoksesta!!!! mun enkuntaidoilla ei paljo suomennella:(

28 maaliskuu, 2007 19:08  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

"Mun mielestä se miekkatyyppi vois olla dobby, joka auttaa Harrya. Jos se olisi kostonhimoinen Oljo, niin mun mielesä se tuntuis liikaa taru sormusten herrasta kopioidulta. Sehän ois sitte melkein samanlainen kuin klonkku... vai?"

No niimpä. Ei mitään Klonkkuja.

28 maaliskuu, 2007 19:17  
Anonymous nobody heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

ihan kivat kannet, mutta en vaan älyä että miksi britanniassa pitää olla lasten- ja aikuisten kannet erikseen... eikö yksi riitä?...

28 maaliskuu, 2007 19:58  
Anonymous Arkkienkeli Mikael heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Upeita kuvia. Kolmikko taistelemassa rahaa vastaan ja Harry ja Voldemort.

Launikselta tuskin kannattaa odottaa mitään yhtä hienoa.

28 maaliskuu, 2007 20:19  
Anonymous kata heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

aikuis kannet siksi että aikuiset viittii lukee kirjoja yleisillä paikoilla. -.-' typerää juu, mut aikuis kannet on hienompii. :> mä varasin sellasen ^^ ja mulla on muutenki mun harry potter kokoelma iha sekasin. osa on suomeks, osa ruotsiks ja osa enkuks -.- tai no, multa kyll puuttuu ykkönen mut kyllä mä sen joskus ostan :D

ja hienot kannet ^^ ja aikuiskansi spoilas aika paljon ;D

28 maaliskuu, 2007 20:33  
Anonymous kata heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

tai ei paljon, vaan jonkun verran :D

28 maaliskuu, 2007 20:33  
Anonymous Juikka heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

kestää lataa ihan järjettömän kauan

28 maaliskuu, 2007 20:39  
Anonymous Kath heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mahtavia kansia! yllätti täysin odotukseni! Oma suunnitelmani seiskakannesta on pölyhiukkanen noiden kansien rinnalla.. :D No hyvä että näin on, eikä toisin päin..!! :)

28 maaliskuu, 2007 20:42  
Anonymous Jube heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

mielenkiintoinen kuva kylläkin. ja hyvin tehty.

28 maaliskuu, 2007 20:57  
Anonymous Jube heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

voisiko tuo olla Rohkelikon miekka?

28 maaliskuu, 2007 20:58  
Anonymous Taapero heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Upeita kansia:) Loppu se vaan häämöttää...

28 maaliskuu, 2007 21:12  
Anonymous Joanne heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Hienoja on! En malta odottaa 7 kirjaa :).

28 maaliskuu, 2007 21:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Voisko joku suomentaa myös sen takakannen loppupätkän? Sen mikä alkaa: In this final, seventh instalment ....

28 maaliskuu, 2007 21:39  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

mietin vaan et kun toi kotitonttu (mitä luultavimmin) tulee tolleen uhkaavasti tolta, niin se voisi olla oljo? se, että kasvot on piilossa, antaa jotenkin uhkaavan kuvan.

28 maaliskuu, 2007 21:40  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mitä tää on suomeks?

In this final, seventh instalment of the Harry Potter series, J.K. Rowling unveils in
spectacular fashion the answers to the many questions that have been so eagerly
awaited. The spellbinding, richly woven narrative, which plunges, twists and turns
at a breathtaking pace, confirms the author as a mistress of storytelling, whose
books will be read, reread and read again.

28 maaliskuu, 2007 22:00  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Jos tuossa USA:n kannessa on Voldemort ja Harry, niin mitä ne oikein tekee. Näyttävät tavoittelevan jotain eikä taistelevan. Kummallakaan ei ole edes taikasauvaa esillä. Ja onko vain mun mielikuvitusta, että siellä takana näyttäisi olevan ihmishahmoja?
Britti kannessa, kuka kotitonttu sitten onkin, niin hän pitää Harrya olkapäästä kiinni, eikä Harry näytä siitä kauheasti hätkähtävän. Minusta se näyttäisi olevan Harryn puolella. Mutta se nyt on ihan mun henkilökohtainen tulkinta :).

28 maaliskuu, 2007 22:04  
Anonymous Mery heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tuossa brittikuvassa kolmikko on selvästi imeytymässä noiden aarteiden kera johonkin oviaukkoon, usa kannessa taas näyttäisi kuin harry ja voldemort tavoittelisivat jotain ylhäältä tulevaa käsillään.

28 maaliskuu, 2007 22:11  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Se britti versioiden muistaakseni lasten kansi. a i v a n h i r v e ä ! ! ! Aikuisten kansi oli ihan kiva
Se Jenkki versio oli kyllä paljon hienompi.. Aika suuri pudotus (lasten kansien) tasoon verrattuna siis HBP ja OP:hen Ne kannet oli hienoja... Mutta onneksi en ole noita versiota kirjahyllyyni ostamassa (ainakaan vielä) JOten mitä tässä valitan... Älkää vetäkö hernettä tästä nenäänne. tämä on vain minun mielipiteeni.

28 maaliskuu, 2007 22:13  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Pyynnöstä käännös (huom! ei sanatarkka mutta yritin SUOMENTAA ajatuskulun mahdollisimman täsmällisesti):

"Tässä viimeisessä, Harry Potter-sarjan seitsemännessä osassa J.K. Rowling paljastaa moniin kysymyksiin loistokkaalla tavalla kauan kiihkeästi kaivatut vastaukset. Lumoava, runsas ja monikerroksinen kertomus todistaa henkeäsalpaavilla käänteillään kirjoittajan todelliseksi tarinankertomisen mestariksi, jonka kirjat tullaan lukemaan yhä uudestaan ja uudestaan."

28 maaliskuu, 2007 22:25  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kirjoittaja on poistanut tämän tekstin.

28 maaliskuu, 2007 23:13  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kirjoittaja on poistanut tämän tekstin.

28 maaliskuu, 2007 23:18  
Anonymous Jube heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

eiksoo se harry ja voldemort kuva salaperäisyyksien osastolt?

29 maaliskuu, 2007 07:30  
Blogger Ventus heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Olen hieman samaa mieltä kun joku tässä pari viestiä ylempänä. Brittiläisten lasten kansi ei ole mielestäni aivan onnistunut. Tai siis onhan se ihan kiva, lasten kansi ja silleen, mutta lähinnä tulee mieleen Barry Trotterien kannet. Ei se muuten, mutta se etukansi on vaan niin sekava ja muuta.
Amerikkalainen kansi on kyllä tyylikäs. Tosin ei välttämättä ole kaikkein fiksuinta laittaa tuollaista loppukohtaukselta näyttävää, vaikka kaikkihan tietävät että jonkinlainen lopputaistelu on pakko tulla. Huomasitteko noita Colosseum tyyppisten kaarien alla olevia tyypejä, joilla on huput päässä. Tai niin minä ne ainakin ymmärsin, vaikka aluksi kuvittelikin ne hautakiviksi. Ja mitä joku puhui siitä, että miten he voivat taistella kun heillä ei ole taikasauvojaan. Eihän kunnon velho mitään sauvoja saati sitten sanoja tarvitse. Tosin Harryn täytyisi tähän päästäkseen kehittyä hyvin hyvin paljon...

29 maaliskuu, 2007 08:37  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Noista Harryn ja Voldemortin sauvoista vielä, että hehän eivät edes voi käyttää sauvoja toisiaan vastaan, koska ne ovat "veljiä" keskenään, eivätkä toimi toisiansa vastaan kunnolla (Varhennum loitsuimes). Siksi he ehkä kohtaavatkin toisensa sauvatta.

29 maaliskuu, 2007 08:42  
Blogger Loony Zindra heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Brittiläinen lasten etukansi on kyllä ruma...

29 maaliskuu, 2007 08:45  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Brittiläisten lasten kansi on hirviä. Ensi silmäyksellä tuli mieleen Barry Trotter. Täytyy toivoa että paperilla kansi ei näytä aivan noin kamalalta kuin näytöllä.

29 maaliskuu, 2007 08:54  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Barry Trotter oli minunkin ensimmäinen ajatukseni Bloomsburyn lastenkannesta. Aikuisten kannet on tyylikkäämmät. Silti lasten kannet usein kertovat enemmän kirjan sisällöstä, kuin aikuistenversioiden melko neutraalit kuvavalinnat. Mary GrandPren piirrostyyli on hieno, mutta amerikkalanen kansikuva näyttää jotenkin Raamattu -aiheiselta: kaavut, "colosseum", taivaalle suuntautuvat katseet ja muutenkin Harryn ja Voldemortin asennot. Outoa. Silti ihan tyylikäs kansi.

29 maaliskuu, 2007 10:30  
Blogger Tanzu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kirjoittaja on poistanut tämän tekstin.

29 maaliskuu, 2007 11:38  
Anonymous Jube heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Minun mielestäni se kansi missä on Harry ja Voldemort on tuolta Salaperäisyyksien osastolta. Eikös siinä kuvattu sitä paikkaa missä se verho oli niin tuommoiseksi? Haluaisin kuulla tuosta muidenkin mielipiteitä. :D

29 maaliskuu, 2007 13:19  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Jos se on salaisuuksien osastolta, niin harry voisi tuupata Voldemortin holvikaaren sisälle, kuten Siriukselle kävi... Tai sit kummatkin menee siitä sisään.

29 maaliskuu, 2007 13:36  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

NIINPÄ : /

29 maaliskuu, 2007 14:30  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Amerikkalaisessa harryllä kaulassaan joku pussukka? Vai medaljonki..
Sitten voisi ajatella niinkuin Voldemort ja Harry yhdistäisivät voimaansa jotenkin.. Hmmmm.

Brittiläisessä Hermione ja Ron märisee. Harry katsoo jotain loistavaa kauhistuneena. Kummassakin versiossa myös nuo oranssin ja punertavan taivaan värit. Ja myös nuo kaaret muistuttavat toisiaan.

Mmmielenkiintosta. 8)

29 maaliskuu, 2007 15:26  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mun on kyl hirveen vaikee sanoo mittää.. toi lasten kansi on aika sekava mut silleen vähän vihjeit antava... ja amerik. must voldu näyttää vähä silt ku se torjuis jottain, Harry taas joko ojentavan kätensä ottamaan jotain tai sit kans torjuis...
Äh.. En mä tiiä... jotain sellast kuiteski..

29 maaliskuu, 2007 15:30  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Noi kumpiki näyttäis olevan Taikaministeriöstä ja amerikkalaises Harryl on kaulassa joku pussi..

29 maaliskuu, 2007 15:40  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Ja kieltämättä niissä on selkeet yhdennäköisyyttä muutenkin...

29 maaliskuu, 2007 15:42  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Oi kun on hieno tuo amerikkalainen kansi. Jotenkin koskettaa heti sydäntä. :)

29 maaliskuu, 2007 16:46  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Bloomsburyn lastenkannet on kieltämättä hieman erikoiset..
Harry näyttää hirveän vanhalta tuossa kuvassa!
Harryn käsissä näyttää olevan hieman verta ja haavereita, eli jonkilainen kahinointi takana?

"lumilinna" näyttää hieman Tylypahkalta. Linna näyttää jäätyneen tuolta linnan "juuresta" ? Linnan vieressä joitakin puita ja paljon savua/usvaa?

Mutta mikä on tuo pallo takakannessa? sisällä näyttää olevan käärmeitä!

29 maaliskuu, 2007 17:38  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mikäköhän merkitys on tossa brittiläisessä lastenkannessa tolla lohikäärme tms. kuvioidulla rintapanssarilla/haarniskällä ja kypärällä. Ne pisti siitä jotenkin silmään... Tuskin sellasii olis noin tarkkaan siihen muuten piirretty. hmm... enpä tiiä

29 maaliskuu, 2007 17:55  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

hupsis tarkoitin siis haarniskalla*

29 maaliskuu, 2007 17:56  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Aivan upeat kannet! Pidän kummastakin, joten vaikea sanoa, kumpi parempi.

-Tomataro.

29 maaliskuu, 2007 18:07  
Anonymous Waidy heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Lasten kansiversio on aivan ihana. En osaa selittää, mutta se on iiihana. Se on samalla sekä pelottava että uskomaton.

29 maaliskuu, 2007 21:27  
Anonymous Körvald heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Brittien lasten kansi on karsea. Näyttää sata kertaa enemmän pilapiirrokselta kun Launiksen kannet yhteensä.

29 maaliskuu, 2007 22:01  
Blogger Ventus heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tuosta amerikkalaisesta kannesta. Useimmat ovat jo puhuneet, että siinä olisi taikaministeriö, mutta miten siellä sitten on taivas, eikä kattoa? Omasta mielestäni se voisi olla jokin muu paikka sillä verhotkaan eivät tunnu samalta. Ja paikka näyttää aika isolta.

30 maaliskuu, 2007 14:46  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

jospa harry ja voldemort joutuu sen verhon taakse ja siellä näytää tuolta... tai sitten tuo on vaan taiteilijan näkemys siitä holvikaari huoneesta.

30 maaliskuu, 2007 15:13  
Anonymous Jube heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Niimpä. Tuskin niitä pistetää tappeleenkaan toisiaan vastaan jtn tavallaan gladiaattoritaisteluu :D

30 maaliskuu, 2007 15:50  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tanzusein, tsik, tsik "tarinankertomisen rakastajan" ... eiks 'mistress' sanan perusmerkitys olekaan feminiinimuoto sanalle 'master'?

30 maaliskuu, 2007 21:38  
Blogger Tomataro heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Nyt olen päättänyt, pidän enemmän amerikkalaisesta kannesta. Vaikka brittiläisessä kannessa on pelottava kun joku pitää sitä miekkaa heidän takananaan. Luulin ensin että se on Ron, mutta Ronin käsi on erilainen kuin se käsi joka sitä pitää.

31 maaliskuu, 2007 12:11  
Anonymous Marvin heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Jube, juuri sellaista gladiaattoritaistelua tosta voisi päätellä...Tosin Voldu ja Harry eivät ole kasvotusten, joka olisi paljon todennäköisempää kaksintaitellessa, oli sauvoja tai ei? Tosin jos jokin tuolla jossain on häirinyt taistelua. Tuon Voldun voisi nähdä vaikka kutsuvan/torjuvan Naginia maanrajasta samalla kun vilkuilee ylöspäin kohti sitä jotakin, Harryn taas kutsuvan Fsitä jotakin (Fawkesia?) taivaalta luokseen. Lisäksi tuolla "colosseumilla" näyttäisi olevan raunioita etualalla. Ja vielä: Jos tuo ei ole collosseum-tyylinen pyöreä areena vaan kreikkalainen amfiteatteri, sellainen puolipyöreä? Se selittäisi verhot, jotka olisivat teatterin esirippu. Laskeeko aurinko, vai nouseeko se? Minä sanoisin sen nousevan. lisäksi Se jokin jota Harry katselee näyttäisi olevan aika kirkas; Voldu suojaa kasvonsa siltä, kun Harryn kasvot suorastaa kylpevät valossa.

Mutta mikä rooli Harryn suojeliuksella (britti lastenkansi) on? Lisää ankeuttajia? Pallo lienee Punormion kristallipallo ja käärme Nagini.

31 maaliskuu, 2007 21:08  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Harry Potter 7 löytyy
http://thepiratebay.org/tor/3679853/Harry_Potter_Book_7

03 toukokuu, 2007 20:06  

Lähetä kommentti

<< Kotiin