Uusimmat uutiset

23.2.07

Kuvia Equusista

Eilen Gielgud-teatterissa, Lontoossa pidettiin Equus-näytelmän valokuvaustilaisuus lehdistölle. Kuvissa esiintyvät Daniel Radcliffen lisäksi mm. Richard Griffiths ja Joanna Christie. Kuvia on useita kymmeniä ja voit katsoa ne DanRacliffe.co.uk:n uutisen linkeistä tai HPANAn uutisen linkeistä.
...kirjoitti MariaPaige kello 02:04

34 Kommentteja:

Anonymous Lunis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Nyt on pakko kysyä, että maksetaanko HP-faneille tämän Equus -näytelmän mainostamisesta? Vähän tuntuu, että taustalla olisi piilomainontaa, kun näytelmästä kerrotaain vaikka mitä...Nyt jopa kuvia itse näytelmästä. Puolet etusivun uutista kun ei liity mitenkään itse Harry Potter -maailmaan, vaan johonkin omituiseen näytelmään.

Eikö olisi parempi keskittyä pelkästään Pottereihin, koska tämä kuitenkin on Harry Potter -fanien sivu?
Olen kiitollinen näistä loistavista sivuista, mutta minusta tämän sivun fanitus ei enää perustu Pottereihin, vaan johonkin muuhun...

23 helmikuu, 2007 14:07  
Anonymous Leidi Carmilla heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Niimpä! ei näyttelijöiden muita töitä tarvitse esitellä, kun niistä löytyy tietoa esim. imdb.com:ista! Tää on harry potter- sivu, ei equus-sivu!

23 helmikuu, 2007 14:10  
Anonymous M heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

o.O Kui? Daniel Radcliffe on suuri osa Potter-leffoja ja tällä hetkellä myös Equusia. Radcliffe nitoo nämä aiheet yhteen~ Joten Equus oikeastaan liittyy Potteriinkin.

23 helmikuu, 2007 14:34  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Onhan täällä kerrottu Rupert Grintinkin muista rooleista eikä pelkästään Daniel Radcliffen.
Minusta ainakin on kiva, kun kerrotaan myös HP elokuvien näyttelijöiden muistakin jutuista eikä pelkästään HP:sta. Toki pääpaino on Harry Potterissa kirjoista elokuviin.

Jos häiritsee niin kovin, voi jättää käymättä. Ylläpitäjät päättävät mitä sivuillaan pitävät.

23 helmikuu, 2007 14:56  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Samaa mieltä yllä olevan kanssa.

23 helmikuu, 2007 15:26  
Anonymous ^^ heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Anonymous said...
Onhan täällä kerrottu Rupert Grintinkin muista rooleista eikä pelkästään Daniel Radcliffen.
Minusta ainakin on kiva, kun kerrotaan myös HP elokuvien näyttelijöiden muistakin jutuista eikä pelkästään HP:sta. Toki pääpaino on Harry Potterissa kirjoista elokuviin.

Jos häiritsee niin kovin, voi jättää käymättä. Ylläpitäjät päättävät mitä sivuillaan pitävät.
------------------------
Olen itse samaamieltä kuin tämä kommentoija.

23 helmikuu, 2007 15:38  
Anonymous Mery heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Pohdinpa tässä vain, että polttaako Dan kuvissa oikeesti tupakkaa, vai liittyykö se jotenkin rooliin..?

23 helmikuu, 2007 16:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tuo tupakanpoltto on vain osa roolia, vaikka mistäs minä tiedän mitä se poika vapaa-ajallaan tekee.. Mutta en ole kyllä ainakaan ennen hänen nähnyt polttavan.. Mutta tulipahan vaan mieleen, että vaikka Daniel ei polttaisikaan "oikeassa elämässä", niin hänhän voi jäädä ihan oikeasti koukkuun tupakkaan näytelmän takia, koska joutuu monen kuukauden ajan polttamaan melkein joka päivä. En sitten tiedä..

23 helmikuu, 2007 16:20  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

"Pohdinpa tässä vain, että polttaako Dan kuvissa oikeesti tupakkaa, vai liittyykö se jotenkin rooliin..?"

Se liittyy roolin. Hänen roolihahmonsa, Alan, polttaa yhdessä kohtauksessa. Lisäksi hän polttaa mielestäni tekotupakkaa, jota teatteriesityksisssä yleensä käytetään näyttelijän tahdosta riippuen. Siinä siis ei ole nikotiinia tai mitään mikä tupakassa koukuttaa/on vaarallista, mutta se näyttää aivan oikealta savukkeelta.

23 helmikuu, 2007 16:22  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Lisäystä äskeiseen;

Danin polttamat tupakat voivat myös olla "kasvistupakoita", joka siis on suurin piirtein sama kuin "tekotupakka"..

Jenna DanRadcliffe.comista aikoo selvittää, mitä ne tupakat ovat, joten kohta tiedetään. :)

23 helmikuu, 2007 17:33  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mukavampi minusta on käydä sivustolla, kun uusin päivitys on edes samalta viikolta... Harry Potter-maailmassa ei ilman elokuvia tapahtuisi erityisen paljon ja tällaiset fanisivustot eivät ole kovin tarpeellisia jos uutisia päivitetään parin viikon välein.

23 helmikuu, 2007 17:39  
Anonymous lunis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Eikö ylläpitäjien kannattaisi tehdä erillinen sivu jonka nimeksi voisi laittaa vaikka "HP-näyttelijöiden fanisivut". Nämä Equus-näytelmän uutiset kuulusivat sinne. Toki täällä on paljon Potter näyttelijöiden faneja, mutta minusta uutisten pitäisi keskittyä vain suoranaisiin Potter asioihin, ei esimerkiksi siihen mitä näyttelijät puuhaavat kun eivät ole tekemässä elokuvaa.

Tarkoitin tuolla Equus-näytelmä esimerkilläni, että suurin osa täällä julkaistuista uutista ei liity itse Pottereihin. Välillä uutisoidaan Radciffesta ja pian taas Rupertin tuotannosta (joka ei liity mitenkään Pottereihin). Minusta tämä uutinen "kuvia Danielista Equus-näytelmässä" on pelkkää näyttelijä fanitusta, joka kuuluisi jonnekin muualle. Ymmärtääkseni tämä on HP-fanien sivusto, eikä HP-näyttelijöiden fanisivusto.

Toivoisin vain, että HP-faneista ei olisi tulossa näyttelijöistä kertovaa fanisivustoa.

23 helmikuu, 2007 17:42  
Anonymous Arkkienkeli Mikael heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Aivan! Minua ei Equus kiinnosta pätkääkään, ja tuskin ketään muutakaan, joten jättäkää jo sen mainostaminen!

23 helmikuu, 2007 18:46  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Kyllä minusta ainakin on ihan mielenkiintoista lukea näitä ei-niin-pottereihin liittyviä uutisiakin. Ei niistä ainakaan haittaa ole, ja kuten joku tuossa ylempänä sanoi, olisi uutisia muuten niin kauhean vähän. Ja nämä uutisethan ovat vain pieni osa HP-fanien sivujen sisällöstä, ei täällä missään muissa osioissa näistä "off-topic asioista" puhuta. Niin, että minun puolestani uutisointi voi jatkua entiseen malliin, ja jos ei jokin uutinen kiinnosta, niin ei kai sitä ole pakko lukea...

23 helmikuu, 2007 19:02  
Anonymous lunis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Edelliselle anonymoukselle...
Minusta laatu korvaa määrän. Parempi muutama kunnon uutista, kuin tuutin täydeltä sekailaisia uutisia ties mistä aiheesta. Ei niitä uutisia nyt tarvitse repiä kaikkialta, mikä mutkien kautta tavallaan voisi liittyä Pottereihin. Aiheessa pitäisi pysyä uutistenkin, ja tämä on käsittääkseni Potter kirjoille ja elokuville pyhitettyä aluetta, EI Danielin muulle tuotannolle...?
Sanos mitä ihmiset tänne tulee lukemaan? Equus-uutisia, vaikka uutisia koskien esim. seitsemättä kirjaa?

23 helmikuu, 2007 19:12  
Anonymous Lunis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

...jatko vielä. Ja mitä ensikertaa sivuilla vieraileva mahtaa ajatella, kun näkee ensimmäisenä uutisena "Kuvia Equusista"? Varmasti kävijä ihmettelee mistä on kyse, mikä ihmeen Eguux? Moni voi kuvitella, että on tullut väärälle sivulle.

Se ainakin antaisi näille sivuille vielä parempaa mainetta, kun nettisivut pysyisivät ajamassaan asiassa, joka on tällä Potter elokuvat, kirjat ja Rowling.

23 helmikuu, 2007 19:19  
Anonymous Danielle heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mä oon sitä mieltä että Equus-näytelmästä tulevia uutisia pitää julkaista näillä sivuilla, koska Dan on iso osa Harry Potter-leffoja, ja potter kirjoihin liitty jollakin tavalla leffat, joten... (Jos joku ymmärsi ;D) Jos ei kiinnosta mikään Equus-näytelmä tai Daniel Radcliffe muut urasaavutukset, niin älä sitten lue Equusista kertovia uutisia, kukaan ei pakota. That's what I think! (:

23 helmikuu, 2007 20:07  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mielestäni HP-fanit uutisoivat juuri oikeita asioita. Harry Potter-leffoihin kuuluvat myös näyttelijät ja ainahan se on mukavaa tietää, mistä muualtakin heitä voi bongata. Uutisia tosiaan olisi todella vähän jos kaikki olisivat vain elokuvien kehitykseen ja kirjaan liittyviä uutisia.

lunis: "Ja mitä ensikertaa sivuilla vieraileva mahtaa ajatella, kun näkee ensimmäisenä uutisena "Kuvia Equusista"? Varmasti kävijä ihmettelee mistä on kyse, mikä ihmeen Eguux? Moni voi kuvitella, että on tullut väärälle sivulle."

Eiköhän noista tämän sivun kaikista muista osista, layoutista ja muista uutisista näe, että kyseessä on HP-sivu.. jos on niin tyhmä, ettei näe, niin sitten tämä sivukaan voi tuskin mitään erikoista tarjota.
Sitä paisti kyllähän ensikertalaisenkin on kiva tietää, mitä ne Potter-näyttelijät puuhaavat Potter-leffojen välillä.

23 helmikuu, 2007 20:55  
Anonymous Mery heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Ihmetyttää silti, että Danin täytyy esittää polttavansa valokuvaustilanteessa vai kuvattiinko siinä juuri sitä kohtaa näytelmästä? Onhanhän kuitenkin roolimalli monille...

23 helmikuu, 2007 21:07  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

musta ainakin se että uutisoidaan tämän tyylisistä asioista kuin missä muualla joku näyttelee, kuuluu julkkishenkilöiden fanisivuille. olen kyllä samaa mieltä lunisin kanssa siinä, että tällainen suuri equus -näytelmän palvonta täällä vaikuttaa hiukan pakkomainonnalta. toki uutisista voi jättää lukematta mitä ei tahdo lukea, mutta olisihan se mukavaa, että täällä puhuttaisiin asiaa.

23 helmikuu, 2007 21:42  
Anonymous Monartha heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mery said...
Ihmetyttää silti, että Danin täytyy esittää polttavansa valokuvaustilanteessa vai kuvattiinko siinä juuri sitä kohtaa näytelmästä? Onhanhän kuitenkin roolimalli monille...

Mutta eihän sitä Radcliffe polttanut vaan Alan Strang.

24 helmikuu, 2007 00:14  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

mitä väliä vaikka täällä uutisoidaan potter tähtien muista elokuvista :o Minusta se on ainaski mukavaa :>

24 helmikuu, 2007 13:06  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Siis hä? "Equus-näytelmän palvonta"? Nyt tais olla vähän liioteltua... Siis, hyvät ihmiset, älkää lukeko uutisia, joiden otsikosta näkee, että uutinen ei suoranaisesti liity Pottereihin, jos ette kerran niistä tykkää! Ei se otsikon lukeminen silmiä turmele, eihän? <-mun mielipide vaan, älkää suuttuko:)

24 helmikuu, 2007 15:32  
Anonymous Mery heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tuo nyt oli varsinaista pilkun n****mista monartha...

24 helmikuu, 2007 18:08  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

eikö uutisten kirjoittajat lue näitä kommentteja ollenkaan, vai mikseivät he oo kommentoineet näitä juttui?

24 helmikuu, 2007 18:19  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

En käy kovin paljon netissä ja minusta on vaan hyvä kun näkee suoraan yhdeltä sivustolta mitä Potter-leffojen näyttelijät touhuavat milloinkin! Että minusta Equus ja Decemberboys ym. uutiset ovat ihan tervetulleita :)

24 helmikuu, 2007 19:23  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

musta nuo uutiset jostain equusista ja decemberboysseista on pelkkää näyttelijöiden turhaa mainostamista.

24 helmikuu, 2007 20:36  
Blogger JFA heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Pyrimme uutisoimaan monipuolisesti Potter-maailmaan liittyvistä asioista. Equus ylittää uutiskynnyksemme, sillä sen päätähti on Potter-elokuvien päätähti Daniel Radcliffe ja kyseinen näytelmä on huomattavan suuri saavutus nuorelle näyttelijälle.

Equus-näytelmän uutisointitiheys johtuu siitä, että se sai hiljattain ensi-iltansa.

24 helmikuu, 2007 21:49  
Anonymous Lunis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mutta Equus ei liity mitenkään Pottereihin. JFA:n sanojen perusteella täällä taidetaan uutisoida sittenkin kun Radcliffe on 50-vuotias, ja saa roolin jostain näytelmästä, vai?

Minusta "Potter-maailmaan" ei kuulu näyttelijöiden muu tuotanto. Sen ymmärrän että näyttelijöistä uutisoidan koskien itse HP-elokuvia, mutta en sitä että uutisoidaan aivan toisista elokuvista.

24 helmikuu, 2007 22:53  
Blogger Leksu heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Potter-maailmaa seuraavien fanien joukossa on myös niitä faneja, jotka haluavat tietää mistä muista mahdollisista elokuvista/näytelmistä heidän suosikkinäyttelijänsä löytyy.

Tästä syystä myös Equus on ylittänyt uutisointikynnyksemme, aivan kuten JFA sanoi. Daniel Radcliffe on Equus näytelmän päätähti ja varmasti monikin Potter-fani haluaa tietää minkälaista työtä hän tekee Pottereiden ohella.

24 helmikuu, 2007 23:12  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

"Potter-maailmaa seuraavien fanien joukossa on myös niitä faneja, jotka haluavat tietää mistä muista mahdollisista elokuvista/näytelmistä heidän suosikkinäyttelijänsä löytyy.

Tästä syystä myös Equus on ylittänyt uutisointikynnyksemme, aivan kuten JFA sanoi. Daniel Radcliffe on Equus näytelmän päätähti ja varmasti monikin Potter-fani haluaa tietää minkälaista työtä hän tekee Pottereiden ohella."

Aivan. jos muutama tyyppi ei halua tietää potter tähtien muista elokuvista/näytelmistä, niin heidän ei tarvitse yksinkertaisesti lukea uutista. aina ei voi ajatella vain itseään, sillä täältä löytyy niitä jotka haluavat tietää näyttelijöiden muista projekteista.

25 helmikuu, 2007 00:33  
Anonymous Anonyymi heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Itse ainakin tulen tänne lukemaan uutisia HP-elokuvista ja kirjoista, en näyttelijöiden tekemisistä. Julkkisfanivut on sitä varten.

25 helmikuu, 2007 09:56  
Anonymous Monartha heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Mery said...
Tuo nyt oli varsinaista pilkun n****mista monartha...

Muttakun ei oikeastaan ollut. Se on aivan eri asia, jos otetaan Danielista siviilissä kuvia ja aletaan levitellä niitä lehdissä ja netissä, kuin lavastetussa kohtauksessa. Jos poika oikeasti polttaisi niin saattaisipa olla roolimalliudellakin jotain väliä. Lavastettua kuitenkin oli.

Kaikki kuitenkin saavat säilyttää mielipiteensä~

25 helmikuu, 2007 14:38  
Blogger Tanis heitti meitä pöllöllä ja sanoi...

Tahdon kiittää kaikesta palautteesta, mitä olemme uutisoinnistamme saaneet, mutta samalla voisin todeta, että tätä Equus-keskustelua on turha jatkaa, sillä se ei muuta uutisoimistapaamme.

Equus-näytelmä Radcliffeineen on saanut aikaan maailmanlaajuisen kohun, josta myös Suomen lehdistö on kirjoitellut. On oikeutettua ja suotavaa, että myös me HP-faneissa välitämme tietoa tämänhetkisestä, HP-maailmaan liittyvästä kuumasta puheenaiheesta. Samaa uutisointilinjaa noudattavat myös ulkomaiset tunnetuimmat ja suurimmat HP-uutispalstat, joten tapa ei ole yksinomaan vain HP-fanien käyttämä.

Väitteet Equus-näytelmän mainostamisesta ovat asiattomia. Itseni ei itse näytelmä voisi vähempää kiinnostaa, mutta koska Radcliffen mukana olo näytelmässä on aiheuttanut niin suuren kohun ja uutistulvan, on meidänkin asiaa käsiteltävä uutisissamme.

Muutenkin kyseisen mainostuskommentin heittäjä voisi mielestäni mennä vähän itseensä ja pohtia, miten paljon me HP-fanien ylläpidossa käytämme aikaa tämän sivuston pyörittämiseen ja aina ajantasaiseen uutisointiin.

On valitettavaa, jos uutisointitapamme ei miellytä, mutta eipä kukaan teitä muutenkaan pakota uutisiamme lukemaan. Kiitos silti palautteesta.

25 helmikuu, 2007 15:13  

Lähetä kommentti

<< Kotiin